Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/16689
Title: Маркетинг сталого розвитку в зовнішньоекономічній діяльності
Authors: Даценко, В.
Хурдей, В.
Касян, С.
Дзюба, Р.
Павловська, І.
Ізовіта, А.
Дронова, Т.
Семенова, Л.
Міщенко, Д.
Citation: Маркетинг сталого розвитку в зовнішньоекономічній діяльності: навч. посіб. / кол. авт. - Дніпро : УМСФ ; ДДУВС, 2025. - 440 с. - (серія «Митна політика»)
Issue Date: 2025
Publisher: ДДУВС
Keywords: маркетинг сталого розвитку
зовнішньоекономічна діяльність
ризики
маркетинговий менеджмент
міжнародний маркетинг
кейс
стартап-проєкт
проєкти у сфері сталого розвитку
Open Science
Abstract: Розглянуто теоретико-методологічні складові маркетингу сталого розвитку. Охарактеризовано особливості створення комплексу маркетингу сталого розвитку на ринках ЄС, маркетингове забезпечення зовнішньоекономічної діяльності у сфері сталого розвитку. Визначено сутнісні складові маркетингу стартап-проєктів у сфері сталого розвитку, маркетингу стартап-проєктів на високотехнологічних ринках. Надано увагу маркетинговим дослідженням у площині сталого розвитку, цифровим інструментам маркетингу сталого розвитку, інструментам відкритої науки задля маркетингу сталого розвитку, просування брендів у зовнішньоекономічній діяльності. Для здобувачів вищої освіти, викладачів, науковців, фахівців у сфері маркетингу. Навчальний посібник може використовуватися педагогічними працівниками та здобувачами освітніх кваліфікацій, які опановують компетентності навчального курсу та здобувають часткові кваліфікації з метою впровадження сучасних технологій та процедур міжнародного маркетингу сталого розвитку.
URI: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/16689
ISBN: 978-617-560-080-1
Appears in Collections:Підручники, навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Макет_Маркетинг_сталого розвитку.pdf4,64 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.