Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/16367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯдловська, Ольга-
dc.contributor.authorYadlovska, Olha-
dc.date.accessioned2025-08-04T12:27:50Z-
dc.date.available2025-08-04T12:27:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯдловська О. Гендерне питання в закладах вищої освіти України: реалізація та виклики в освітньому процесі / О. Ядловська // Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ: Науковий журнал. - 2025. - № 1 (134). - С.247-254uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.32782/2078-3566-2025-1-32-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/16367-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальним питанням реалізації гендерних ініціатив в освітньому процесі закладів вищої освіти (ЗВО) та обґрунтуванню необхідності впровадження гендерної тематики та відповідних дисциплін. Зазначено, що суттєвими чинниками трансформацій в українській освіті у ракурсі актуалізації гендерної проблематики є вплив євроінтеграції та зобов’язань України в рамках міжнародних угод, спрямованих на розвиток гендерних курсів, центрів та політики закладів вищої освіти. Охарактеризовано виклики, пов’язані з впровадженням гендерного мейнстримінгу та необхідністю зміцнення прав людини через інтеграцію гендерного підходу в навчальні програми закладів вищої освіти. Розглянуто аспекти проявів гендерних стереотипів та ставлення до гендерної тематики серед представників сучасної молоді - здобувачів вищої освіти. Окреслено основні шляхи досягнення гендерної паритетності та удосконалення розвитку гендерних ініціатив в освітньому процесі закладів вищої освіти. The article is devoted to the topical issues of implementing gender initiatives in the educational process of higher education institutions and the justification of the need to introduce gender issues and relevant disciplines. It is noted that the significant factors of transformations in Ukrainian education in terms of gender mainstreaming are the impact of European integration and Ukraine’s obligations under international agreements aimed at developing gender courses, centers and policies of higher education institutions. The challenges associated with the introduction of gender mainstreaming and the need to strengthen human rights through the integration of a gender approach into the curricula of higher education institutions are characterized. The aspects of gender stereotypes and attitudes towards gender issues among representatives of modern youth – higher education students are considered. The main ways to achieve gender parity and improve the development of gender initiatives in the educational process of higher education institutions are outlined.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectгендерна проблематикаuk_UA
dc.subjectнавчальні дисципліни гендерного спрямуванняuk_UA
dc.subjectгендерна рівністьuk_UA
dc.subjectгендерні стереотипиuk_UA
dc.subjectукраїнська освітаuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectgenderuk_UA
dc.subjectgender issuesuk_UA
dc.subjectgender-related disciplineuk_UA
dc.subjectgender equalityuk_UA
dc.subjectgender stereotypesuk_UA
dc.subjectUkrainian educationuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.titleГендерне питання в закладах вищої освіти України: реалізація та виклики в освітньому процесіuk_UA
dc.title.alternativeGender issue in higher education institutions of Ukraine: implementation and challenges in the educational processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ. - 2025. - № 1 (134).
Наукові статті
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Ядловська Ольга Степанівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf330,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.